728x90 AdSpace

Latest News

    • A good way of "Dua"

       روضہ رسولﷺپر ایک عربی دیہاتی حاضر ہوکر رب سےکچھ یوں دعا کرتا ہے،* اس کے مانگنے کا انداز دیکھیئے، الفاظ پر غورکیجیئے!یقین جانیئے رب سے مانگنے کا بھی ایک خاص فن، انداز اور ڈھنگ ہوتا ہے جو کہ اس گاؤں کے رہنے والے عربی سے سیکھنا چاہیئے. اے الله!  یہ آپ کے حبیب ہیں،  میں آپ کا غلام ہوں اور شیطان آپ کا دشمن ہے۔  خدایا اگر تو مجھے بخش دے گا تو تیرا حبیب خوش ہوگا،  تیرا بندہ کامیاب ہوگا اور تیرا دشمن غمگین ہوگا...  مولا!  اگر تو نے میری بخشش نہیں کی تو تیرا حبیب غمگین ہوگا،  تیرا غلام ناکام ہوگا اور تیرا دشمن خوش ہوگا...  الہی! تیری شان اس سے بڑی ھے کہ تو اپنے حبیب کو غمگین کردے،  اپنے بندے کو ناکام اور اپنے دشمن کو خوش کردے...  میرے پروردگار،  ہم عرب ہیں، ہمارے یہاں جب کوئی سردار فوت ہو جائے تو اس کی قبر پر غلاموں کو آزاد کیا جاتا ہے. یہ تو تمام جہانوں کے سردار محمد الرسول اللهﷺ کی قبر ہے، پس یہاں مجھ غلام کو جھنم کی آگ سے آزاد فرما دے۔ آمین۔  میں نے یہ دعا سُنی تو دنگ رہ گیا.پھر ان سے بات کی. میں نے اپنی عمر بتائی اور ان کی عمر پوچھی تو معلوم ہوا وہ ۹۵ برس کے تھے اور ان کی والدہ کا انتقال ۱۰۵ برس کی عمر میں ہوا تھا. میں نے ذرا ہچکچاہٹ سے پوچھا کہ اچھی صحت کا راز تو بتائیں؟ کہنے لگے بس بیمار نہ پڑو. میں نے کہا یہ تو ہمارے بس کی بات نہیں۔ ہنستے ہوئے کہنے لگے بس کی بات ہے. میں نے کہا، آپ بتائیں میں ضرور عمل کرونگا. میرے قریب آکر آہستہ سے کہنے لگے، منہ میں کبھی کوئی چیز بسم الله کے بغیر نہ ڈالنا چاہے، پانی کا قطرہ ہو یا چنے کا دانہ... میں خاموش سا ہوگیا.پھرکہنے لگے الله تعالیٰ نے کوئی چیز بے مقصد اور بلاوجہ نہیں بنائی. ہرچیز میں ایک حکمت ہے، اور اس میں فائدے اور نقصان دونوں پوشیدہ ہیں- جب ہم کوئی بھی چیز بسم الله پڑھ کر منہ میں ڈالتے ہیں، تو الله اس میں سے نقصان نکال دیتا ہے-ہمیشہ بسم الله پڑھ کر کھاؤ پیو. اور دل میں بار بار خالق کا شکر ادا کرتے رہو. اور جب ختم کر لو تو بھی ہاتھ اٹھا کر شکر ادا کرو .کبھی بیمار نہ پڑوگے- ان شاءالله میری آنکھیں تر ہوچکی تھیں کہ یہ شخص ہماری مسجدوں کے مُلا اور عالموں سے کتنا بڑا عالم تھا؟ خیر دیر ہورہی تھی میں سلام کرکے اٹھنے لگا تو میرا ہاتھ پکڑ کر کہنے لگے:کھانے کے حوالے سے آخری بات بھی سنتے جاؤ،  میں جی کہہ کر پھر بیٹھ گیا.کہنے لگے اگر کسی کے ساتھ بیٹھ کر کھا رہے ہو تو کبھی بھول کے بھی پہل نا کیا کرو. چاہے کتنی ہی بھوک لگی ہو. پہلے سامنے والی کی پلیٹ میں ڈالو اور وہ جب تک لقمہ اپنے منہ میں نہ رکھ لے، تم نہ شروع کیا کرو. میری ہمت نہیں پڑ رہی تھی کہ اسکا فائدہ پوچھوں؟لیکن وہ خود ہی کہنے لگے یہ تمہارے کھانے کا صدقہ ادا ہوگیا اور ساتھ ہی الله بھی راضی ہوا کہ تم نے پہلے اس کے بندے کا خیال کیا- یاد رکھو غذا جسم کی اور بسم الله روح کی غذا ہے- اب بتاؤ کیا تم ایسے کھانے سے بیمار پڑ سکتے ہو؟ میں شرمندگی میں ڈوبا ہوا، بے ساختہ ان کے چہرے پر اپنے دونوں ہاتھ رکھ کر جانے کی اجازت لے کر تیزی سے جانے کے لئے مڑ گیا کہ دین کی چھوٹی چھوٹی باتوں سے ہم اور ہماری اولادیں کتنی محروم ہیں۔  الله پاک ہمیں دل و جان سے شاکر بنائے اور دین کا صحیح علم اور اچھی سمجھ عطا فرمائے.-آمین ثمہ آمین.مجھے بھیجنے والے اور میرے لیئے دعا فرما یئےگا جزاک اللہ

    • different wishes

Powered by Blogger.

.

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
Saturday, 7 July 2018

IS HIJAB COMPULSORY?

Ibrahim B. Syed, Ph. D. 
President
Islamic Research Foundation International, Inc.
7102 W. Shefford Lane
Louisville, KY 40242-6462, USA

E-mail: IRFI@INAME.COM
Courtesy:  http://WWW.IRFI.ORG
 
One of the verses in the Quran protects a woman's fundamental rights. Verse 59 of Surah A1Ahzaab reads: "O Prophet! T'ell thy wives and daughters and the believing women, that they should cast their outer garments over their persons (when outside) : so that they should be known (as such) and not molested".

According to the Quran, the reason why Muslim women should wear an outer garmcnt when going out of their homes is that they may be recognised as "Believing" women and differentiated from streetwalkers for whom sexual harassment is an occupational hazard. The purpose of this verse was not to confine women to their homes, but to make it safe for them to go about their daily business without attracting unsavoury attention.
Older Muslim women who are past the prospect of marriage are not required to wear "the outer garment". "Such elderly women as are past the prospect of marriage, there is no blame on them if they lay aside their (outer) garments, provided they make not wanton display of their beauty; but it is best for them to be modest; and Allah is One Who sees and knows all things". (24:60).
The Quran does not suggest that women should be veiled or they should be kept apart from the world of men. On the contrary, the Quran is insistent on the full participation of women in society and in the religious practices.
Morality of the self and cleaniness of conscience are far better than the morality of the purdah. No goodness can comc from pretence. Imposing the veil on women is the ultimate proof that men suspect their mothers, daughters, wives and sisters of being potential traitors to them. How can Muslim men meet non-Muslim women who are not veiled and treat them respectfully, but not acccord the same respectful trcatmcnt to Muslim women?

To wear the Hijaab is certainly NOT an Islamic obligatory on women. It is an innovation (Bid'ah) of men suffering from a piety complex who are so weak spiritually that they just cannot trust themselves!
 

Muslim women remained in mixed company with men until the late sixth century (A.H.) or 11 th century (A.C.). They received guests, held meetings and went to wars to help their brothers and husbands, and they defended their castles and bastions.
It is part of the growing feeling on the part of Muslim men and women that they no longer wish to identify with the West, and that reaffirmation of their identity as Muslims requires the kind of visible sign that adoption of conservative clothing implies.
For these women the issue is not that they have to dress conservatively, but that they choose to. In lran, Imam Khomeini first insisted that women must wear the veil and chador, but in response to large demonstrations by women, he modified his position and agreed that while the chador is not obligatory, MODEST dress is.
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments